miselvi.se

VILLKOR OCH INFORMATION

INTRODUKTION

Dessa allmänna villkorgäller för dina köp på, och din användning av, webbsidan www.miselvi.se. Villkoren utgör ett avtal mellan dig och MISELVI, org. nummer 19939425-xxxx, Genom att göra köp ifrån och använda denna webbsida så förbinder du dig till följande villkor. Vi ber dig därför att noga läsa igenom villkoren före du använder vår sida.

BETALNINGSALTERNATIV

Vi använder oss av Klarna som partner och betalningstjänst. Som kund får du flexibla sätt att betala på;

1. Kortbetalning
2. Faktura
3. Delbetalning
4. Klarna direktbetalning
5. Swish

För att se fullständiga villkor, läs mer här.

BEKRÄFTELSE

När du har slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din angivna e-postadress. I orderbekräftelsen finner du uppgifter om dina produkter såsom pris, fakturerings- och leveransadress. Det är viktigt att du skriver in rätt e-postadress när du gör beställningen. Vi rekommenderar även att du sparar bekräftelsen för att underlätta eventuell framtida kontakt med vår kundtjänst. Bekräftelsen utgör också ditt kvitto på att du genomfört köpet..

LEVERANS

Postnord

Levereras inom 2-7 vardagar till din brevlåda om försändelsen tillåter ( annars skickas den till ombud ) Leverans till ombud innebär leverans via PostNord till det utlämningsställe som ligger närmast din angivna leveransadress. När beställningen levereras till ditt utlämningsställe får du en avisering till den mailadress eller telefonnummer du angett i kassan. Påminnelse sker via mail eller sms. Försändelsen behöver hämtas inom 14 dagar efter att den första aviseringen gjorts. Efter det skickas försändelsen tillbaka från utlämningsstället och du som kund debiteras en kostnad för returfrakten.

EJ UTHÄMTADE PAKET

Du måste uppge giltig och korrekt leveransinformation. Om MISELVI får tillbaka ett paket som skickats till fel adress eller inte hämtats ut är det upp till dig att betala ny frakt. För paket som ej hämtas ut debiterar vi en avgift på 250 SEK. Denna avgift motsvarar de kostnader som orsakats oss att skicka ut paketet, samt kostnaderna att mottaga det i retur.

KUNDTJÄNST

Mail; Info@miselvi.se

RETURER

Ni har ångerrätt i 14 dagar från det att ni mottagit varorna, förutsatt att ni inte har använt varorna och att de returneras i originalskick och originalförpackningen. Vid returer står ni för transportrisk och frakt. Vid retur så anger ni ordernummer och namn och vilken vara ni vill returnera. Återbetalning sker efter att vi fått godkänd retur av er. En retursedel skickas alltid med i er leverans. Kontakta kundtjänst på info@miselvi.se om du behöver hjälp med din reklamation.

VILL DU REKLAMERA EN VARA?

Skulle ert smycke vara defekt eller skadat på något sätt så är det viktigt att ni meddelar oss detta så fort ni mottagit er vara till info@miselvi.se

Varukorg